Alla inlägg under januari 2007

Av Thina - 3 januari 2007 22:41

Och så måste jag ju få visa en bra present till den som gillar att laga mat. Själv drömmer jag om att få steka en saftig biff men se det går inte. Sedan ett antal veckor tillbaka har vi varken vatten eller spis i vårt renoverade kök. Jag är så jäkla trött på mat från Mc Donalds och vår mikro. Två dagar i rad har nu ungarna o jag käkat på IKEA men man kommer ju därifrån fullastad med kassar så det blir dyrt! Fast himla kul förstås....

Av Thina - 2 januari 2007 23:15

Har blivit helt frälst i mina sidentyger och vet inte vad jag ska sy härnäst....har i alla fall fått till en perfekt värdinnegåva. Vem vill ge bort en flaska vin i grön plastpåse? Nä, nu har jag gjort mönster till en snygg och lyxig sak som blev riktigt uppskattad....

Ovido - Quiz & Flashcards