Direktlänk till inlägg 11 april 2007

Quiltköping - i Lidköping

Av Thina - 11 april 2007 19:42

Nu har jag anmält mig till förra årets roligaste händelse. Det är quiltmässa i Lidköping vid Vänern i September. Det ska bli så roligt att träffa likasinnade och få nya tips och idéer. Att sedan få nya kunder och träffa gamla är ju inte helt fel heller......jag längtar...

 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

19 april 2007 12:12

Välkommen in på vernissage!

http://gerda-thyra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thina - 19 maj 2007 18:17

Inte är det väl meningen att man ska ha dåligt samvete för att man inte upppdaterar bloggen? Jag har inte tid. Rabatterna växer igen, mina ännu ej målade fönster ropar på mig, barnen slutar snart skolan så fröknarna ska jag sy kaffeväskor till och så...

Av Thina - 3 april 2007 22:44

Äntligen, ett nytt projekt har sett dagens ljus. Jag har sytt klart ett par sötnosar som ska ligga i soffan. Får väl se hur länge håret får sitta innan ungarna klipper av det? Kuddarna var urkul att göra och så småningom ska jag väl lägga ut dem på m...

Av Thina - 11 mars 2007 18:29

Är det fler än jag som ibland är onödigt styv i korken? Köpte för ett tag sedan en bok som heter "Front Page" snabbt och enkelt...eller något liknande. I min iver läste jag noggrannt den från pärm till pärm och i lika stor iver lovade jag styrelsen i...

Av Thina - 1 mars 2007 23:07

Jisses vad jag älskar onödiga prylar. Var på sycirkeln i tisdags och satte högsta fart på maskinen och fick klart ett riktigt gulligt bokomslag. Den ska jag snart publicera på [url=http://www.lapplisa.se]min hemsida [/url]men först måste jag skriva e...

Av Thina - 1 mars 2007 23:05

Vi hade vant oss vid att kissa i buskarna eller knacka på hos grannarna. Detta har vi nästan glömt nu då vi har fått ett riktigt badrum. Jag njuter varje gång jag sätter mina oslipade fötter på det varma golvet. ...

Ovido - Quiz & Flashcards