Direktlänk till inlägg 1 mars 2007

Pocketboksomslag.....ett måste ...eller

Av Thina - 1 mars 2007 23:07

Jisses vad jag älskar onödiga prylar. Var på sycirkeln i tisdags och satte högsta fart på maskinen och fick klart ett riktigt gulligt bokomslag. Den ska jag snart publicera på min hemsida men först måste jag skriva ett riktigt idiotsäkert mönster.....

 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

2 mars 2007 09:58

Bokomslag är aldrig fel.... och väldigt roligt att göra! Jag har gjort kollegieblocksomslag.

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

2 mars 2007 20:44

Åh, vilket rart tyg!
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

11 mars 2007 00:45

Hallåå?
Har Du blitt sjuk oxå?
Krya på oss i så fall!
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
snigelmamman

snigelmamman

23 april 2007 21:17

Har varit inne på din hemsida också och konstaterade att du har gjort jättefina lappsaker. Återkommer ev med en beställning. Har dock lagt lappandet på hyllan ett tag och ägnar mig åt papper, stickor och nålar. Titta gärna på min blogg!

http://snigelmamman.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

27 april 2007 13:42

Jag funderar själv på någon typ av bokomslag för att hindra böcker från att bli "rufsiga" i min stora handväska. Saker slinker in mellan sidorna och skrynklar till och har sig... Den där varianten men med ett knytband skulle kanske funka...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thina - 19 maj 2007 18:17

Inte är det väl meningen att man ska ha dåligt samvete för att man inte upppdaterar bloggen? Jag har inte tid. Rabatterna växer igen, mina ännu ej målade fönster ropar på mig, barnen slutar snart skolan så fröknarna ska jag sy kaffeväskor till och så...

Av Thina - 11 april 2007 19:42

Nu har jag anmält mig till förra årets roligaste händelse. Det är [url=http://www.quiltkoping.se/default.asp]quiltmässa i Lidköping [/url]vid Vänern i September. Det ska bli så roligt att träffa likasinnade och få nya tips och idéer. Att sedan få nya...

Av Thina - 3 april 2007 22:44

Äntligen, ett nytt projekt har sett dagens ljus. Jag har sytt klart ett par sötnosar som ska ligga i soffan. Får väl se hur länge håret får sitta innan ungarna klipper av det? Kuddarna var urkul att göra och så småningom ska jag väl lägga ut dem på m...

Av Thina - 11 mars 2007 18:29

Är det fler än jag som ibland är onödigt styv i korken? Köpte för ett tag sedan en bok som heter "Front Page" snabbt och enkelt...eller något liknande. I min iver läste jag noggrannt den från pärm till pärm och i lika stor iver lovade jag styrelsen i...

Av Thina - 1 mars 2007 23:05

Vi hade vant oss vid att kissa i buskarna eller knacka på hos grannarna. Detta har vi nästan glömt nu då vi har fått ett riktigt badrum. Jag njuter varje gång jag sätter mina oslipade fötter på det varma golvet. ...

Ovido - Quiz & Flashcards