Direktlänk till inlägg 19 december 2006

Renovering av hus

Av Thina - 19 december 2006 19:32

Hjälp. Snart är det jul och i morgon kommer rörmokaren. Allt i husets övervåning är uppochner och vi lever just nu i kaos. Skönt ändå att slippa laga mat. Barnen äter på dagis och skolan och jag mikrar Findus mat. Gott är det väl inte men det går......finns det fler som har det så här och framförallt....var ska vi sätta granen ?

 
 
Miao

Miao

20 december 2006 22:02

Hmm, vårt hus er mer ut som ett sprängt skithus åd vi alla flickor i familjen pysslar med tyg och garn och cernit och gud vet allt ;)

Jag hållerpå med duken nu men det gårt långsamt, jag hatar rullknivar säger jag bara ;)

Mitt förslag tilll julgran är::: Häng den i taket :)

ha en riktigt Go´d Jul nu:)

Förresten har jag mönster här till dig sedan i våras måste ha din adress igen. kra kram Mia

http://www.fameriksson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thina - 19 maj 2007 18:17

Inte är det väl meningen att man ska ha dåligt samvete för att man inte upppdaterar bloggen? Jag har inte tid. Rabatterna växer igen, mina ännu ej målade fönster ropar på mig, barnen slutar snart skolan så fröknarna ska jag sy kaffeväskor till och så...

Av Thina - 11 april 2007 19:42

Nu har jag anmält mig till förra årets roligaste händelse. Det är [url=http://www.quiltkoping.se/default.asp]quiltmässa i Lidköping [/url]vid Vänern i September. Det ska bli så roligt att träffa likasinnade och få nya tips och idéer. Att sedan få nya...

Av Thina - 3 april 2007 22:44

Äntligen, ett nytt projekt har sett dagens ljus. Jag har sytt klart ett par sötnosar som ska ligga i soffan. Får väl se hur länge håret får sitta innan ungarna klipper av det? Kuddarna var urkul att göra och så småningom ska jag väl lägga ut dem på m...

Av Thina - 11 mars 2007 18:29

Är det fler än jag som ibland är onödigt styv i korken? Köpte för ett tag sedan en bok som heter "Front Page" snabbt och enkelt...eller något liknande. I min iver läste jag noggrannt den från pärm till pärm och i lika stor iver lovade jag styrelsen i...

Av Thina - 1 mars 2007 23:07

Jisses vad jag älskar onödiga prylar. Var på sycirkeln i tisdags och satte högsta fart på maskinen och fick klart ett riktigt gulligt bokomslag. Den ska jag snart publicera på [url=http://www.lapplisa.se]min hemsida [/url]men först måste jag skriva e...

Ovido - Quiz & Flashcards